Sunday, July 28, 2013

Iftar Dengan Officemate on 16th Ramadan..

Assalamualaikum..

tak banyak pun nak cerita sebabnya ofismate kite ramai chinese, dieorang pun macam tak berapa nak sporting sangat sebabnya bos pun tak sporting..bos duduk sebelah je masing2 dah jadi tikus mondok..bhahaha :)

Iftar kali ni kami pergi Double Tree by Hilton (Makan Kitchen)..mahal na mamm tapi kami datang makan je yang bayar bos, muahaha..apa lagi bedallah..makanan boleh tahanlah tapi tak sebanyak kat tempat bos belanja makan tahun lepas (kes lupa nama hotel,hihi)..tak sebanyak kat Allson Klana Seremban jugak tapi yang penting dapat makan, alhamdulillah..banyak jodoh kat Double Tree ni, huhu..:)

 port harus, bhahaha..jakun sekejap masuk toilet ni, bersih jugak lah..:)

 ini budak malu malu tapi mahu..super duper tembam & cute, geram ya ampun..:)

kenapa aku senyum macam tu?sebabnya kat tepi tu ade opismate yang mengganggu konsentrasi aku katanya "haa, amek gambar senyum tunjuklah gigi" kuangjaqqqq..hahaha


aku jarang berjalan atau keluar pakai skirt labuh, kebiasaan outfit aku jeans jeans and jeans..boringggg!!! that day aku berjaya memuslimahkan diri aku dengan skirt lycra labuh, yipiieeee..:) and macam best plak pkai skirt ni kan, lain kali lain masa nak pakai skirt lagilah,hihi..


p/s : tengah buat calculation nak beli barang-barang raya..:)



No comments: