Saturday, June 18, 2011

Tilu - Jangan Jangan Cuba..!

Assalamualaikum..
       hari ni dengar kat Suria fm lagu baru, terus buka website Suria..rupa-rupanya lagu baru Tilu..ala, yang vokalis dia sama macam nama kite tu tapi jeles dia comel dari kite..=p nih nak share videonya denga lirik sekali..^_^ lagu-lagu Tilu yang Miera pernah dengar sebelum ni memang best..yang Miera suka dengar Diam-Daim dengan Jantung Hati..memang layannnn...nak download klik SINI...


Waktu itu kau kucup
Pipi kanan kiri ku
Berdebar-debar detak jantung ku
dag dig dug
Bergetar seluruh tubuh ku
Hati ku tak tentu
dag dig dug dag dig dug

Waktu itu kau kucup
Pipi kanan kiri ku
Berdebar-debar detak jantung ku
dag dig dug dag dig dug

Memerah pipi ku jadinya ku malu
dag dig dug dag dig dug

Dan kau bisik kata cinta
Hati ku berbunga bunga
Dan jangan kau cuba-cuba
Untuk lebih merayu ku

Jangan jangan cuba kau rayu
Jangan jangan cuba kau ganggu
Jangan jangan cuba lukai aku
Hanya sekadar nafsu

Jangan jangan cuba kau paksa
Jangan jangan cuba kau siksa
Jangan jangan cuba kau cinta aku
Hanya sekadar nafsu

Jangan jangan jangan jangan
Waktu itu kau kucup
Pipi kanan kiri ku
Berdebar-debar detak jantung ku
dag dig dug dag dig dug
Memerah pipi ku jadinya ku malu
dag dig dug dag dig dug

Dan kau bisik kata cinta
Hati ku berbunga bunga
Dan jangan kau cuba-cuba
Untuk lebih merayu ku

Jangan jangan cuba kau rayu
Jangan jangan cuba kau ganggu
Jangan jangan cuba lukai aku
Hanya sekadar nafsu

Jangan jangan cuba kau paksa
Jangan jangan cuba kau siksa
Jangan jangan cuba kau cinta aku
Hanya sekadar nafsu

Jangan jangan cuba kau rayu
Jangan jangan cuba kau ganggu
Jangan jangan cuba lukai aku
Hanya sekadar nafsu

Jangan jangan cuba kau paksa ( jangan )
Jangan jangan cuba kau siksa ( jangan )
Jangan jangan cuba kau cinta aku ( jangan )
Hanya kerna hawa nafsu

Nota tangan ~ meh lar layan..^_^ 


2 comments:

z a z a said...

lame dah sye x dgr lagu2 dr malaysia

♥ LuRveLyAmiera ♥ said...

@z a z a jom jom dengar lagu ni plak..^_^